Nada – Cincinnati

Walking around downtown Cincinnati, Nada definitely catches your eye. It’s pretty cool and colorful and is situated on an impressive corner. It’s much more inviting than the chain restaurants that seem to be pretty much everywhere else in downtown. It’s a modern mexican restaurant. It’s pretty big with two floors of dining and some outdoor dining as well.
I had a blood orange margarita which was delicious and strong. It kicked my ass pretty hard. But I liked it.
I got the chicken tortilla soup which was great. It was super thick, thicker than I’ve usually experienced, and super flavorful. The fresh avocado was a great touch.
I also ordered the mexican mac & cheese. It’s made with fresh mexican cheese, roasted poblano, and topped with some slightly spicy crunchy stuff. This was pretty good, but extremely rich and luxurious. It’s certainly not healthy, which is probably why I liked it so much. It’s another good dining option in downtown Cincinnati. So if you find yourself there, stop in.

Nada on Urbanspoon

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share

115 Responses to

Nada – Cincinnati
  1. Spot on with this write-up, I actually feel this website needs much more attention.
    I’ll probably be back again to read more, thanks for the advice!

  2. かなり、物品の一種である必要があります。結論あなたと一緒にあなたとも間違いなく私は同意する|あなたの接近の更新を楽しみに熱心現れ見えるます。と言って感謝します間違いなくない単に書き込みだけ 例外明確にするために、十分です。私は一度更新のあらゆる種類の情報に滞在するあなたのRSSフィードをつかむことができます。本物仕事とかなり あなたの成功でビジネス取引! 優れただ

  3. はしばしばは通常軽量化を組み合わせ小屋いくつかのポンドを求める個人をモデルにした製品プログラムは、紛れもなく安価でかつ柔軟な軽量化ですいくつかの点ではるかに健康的なあなたの人生を維持。ラ体重減少

  4. 興味深いアプローチしていただきありがとうございます。あなたがが、社会全体にその意義について考えていることを疑問に思いますか?時々、人々は、グローバル展開で少し動揺を得ます。病気の周りにすぐにあなたの応答をチェックアウトすること。

  5. こんにちは。素晴らしい仕事。私はこれを想像しませんでした。これは驚くべき話です。ありがとう!

  6. はI 単に ことができませんでした 出発あなたウェブサイト 前 楽しんだ私はことを示唆しています |あなた} 通常 個別 {電源標準愛さ? チェックアウト | するために 絶え間なく | 再度は| つもりつもりされています新しい記事を

  7. あなたなさそこにいくつかのまともなポイント。私はのためにネット上で見て、発見 ほとんどの人は、すべてのとに加えて行きます。

  8. wohhは、転記のためにそれを感謝しています。サイト上でいい仕事を続けるhuan​​hangrn。大好きです。多分より多くの場合、いくつかの複数の更新プログラムを使用することができますが、私たちすべてが行うようにあなたが良くなったことをかなり確実IM、また他のものは何をします。

  9. これは私の第1回アイブ氏がこのサイトを訪れてください。私はあなたのブログ内の興味深い情報の全体の多くを同定しました。自分の投稿へのコメントのボリュームから、私は1つだけではないですね!印象的な仕事を維持しています。そここんにちは

  10. は、Webサイト上で、その優れたコンテンツ素材を議論に関連するありがとうございました。私は、検索エンジンで、それに走りました。私は、あなたが余分なariclesを公開した後に戻ってくることを確認するつもりです。

  11. !私はブログのウェブサイトに加入することができますどのように私は、あなたがあなたのウェブサイトを修正しながら、見習いたいですか?アカウントは、私に許容可能な取引を助けました。私はほんの少し、私はあなたが関係なく、主題に関する彼の知識の誰にでも理解するために単純なコンテンツを維持しながら、効果的にあなたの意見を伝えるために管理する方法が好き

  12. 、I 真 |ブリュッセル、それは約周り私を失望さdoesntのように希望。男は、さあ、はい、それは読むために私のオプションだったが、私はちょうどヤウドは、いくつかの事持っていると思ったの状態に魅力を。 しゃべれなかった修正でした| あなたがいることを何かについて泣き言私が聞くすべてはの多くの多くすることができます注目を集めるため|忙しすぎる探して検索します。 非常に非常に有益

  13. イムしかし、このウェブログは私にとって非常に遅いロードされている理由がわかりません。誰がこの問題を有するか、またはそれは私の最後の問題ですか?病気後に戻って確認し、問題がまだ存在するかどうかを確認します。

Leave a Reply